Op werkdagen vóór 13.00 besteld, morgen in huis - Verzendkosten €4,95 - Gratis verzending vanaf €50,-
Meest gestelde vragen2017-01-18T17:20:30+00:00

Meest gestelde vragen

De retourvoorwaarden2018-05-16T12:12:41+00:00

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is.
Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door:
het geven van een retouropdracht via onze site, of via een van onze medewerkers. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Na het aanmelden van je retourzending, heb je nog 14 dagen gelegenheid om het artikel daadwerkelijk te retourneren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Je kunt het artikel alleen terug sturen als:

Het artikel compleet is en in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking.
Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.

Als je artikelen terug stuurt, dan hoef je alleen je ordernummer bij de verpakking toe te voegen.
Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. Je zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan en heb je de bestelling vooraf met iDEAL betaald, dan storten wij dit zo spoedig mogelijk op je rekening. Dat betekent: binnen 5 dagen na verwerking van het retour en uiterlijk 14 dagen na je retourmelding. Heb je verzendkosten betaald, omdat de bestelling minder dat 50.- kostte? Dan krijg je deze kosten terug als je de gehele bestelling retour stuurt. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons hebt betaald.

Als je nog facturen met een betalingsachterstand open hebt staan, storten wij niet terug. We verrekenen het bedrag dan met dit openstaande saldo. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een kadobon betalen wij niet uit.

Onze betaalmogelijkheden2018-11-16T10:07:46+00:00

Je kunt betalen met iDEAL, Visa creditcard, bankoverschrijving en met ‘kadobon-online’. Wij accepteren de Nationale Groene Kadobon, Kadobon Online, de Nationale Dierenbon, de Nationale Trouwbon en de Baby-bon. Daarnaast accepteren wij ook de VVV-cadeaukaart.

Achteraf betaling is mogelijk via betaling onder rembours bij aflevering (pakket met betaalservice).

Contact met Ikshopgifvrij.nl2018-05-02T11:50:40+00:00

XD Lifestyle
Maria van Loontoren 8
4811 BR Breda

KvK: 71551131
BTW: NL143822044B01

E-mail2017-11-20T17:11:28+00:00

Stuur ons een e-mail via onderstaand e-mailformulier.

Telefoon2017-02-03T16:12:27+00:00

Ons telefoonnummer is: 06-15242344. (Bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00.)

Track & Trace?2017-01-29T13:00:30+00:00

Je ontvangt van ons een e-mail op de dag van verzending met een track en trace code.

Wat is de levertijd?2017-01-30T13:29:05+00:00

Op werkdagen vóór 13.00 uur besteld is morgen in huis.

Wat zijn de verzendkosten?2017-01-30T13:30:48+00:00

De verzendkosten zijn €4,95 per PostNL en binnen Nederland.

Gratis verzending bij een besteding vanaf €50,-.

Een klacht melden?2018-05-14T20:53:11+00:00

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Neem contact met ons op via onze Klantenservice Of mail naar [email protected] Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.ikshopgifvrij.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).